Zespół pracowników Urzędu Gminy
Samodzielny referent ds. księgowości podatkowych
Aneta KUR
tel. 84 687 66 38
e-mail: akur@tereszpol.pl
ul. Długa 234
23-407 Tereszpol-Zaorenda Godziny przyjęć:
Od poniedziałku do piątku
7:30 - 15:30
Urząd Gminy Tereszpol
23-407 Tereszpol-Zaorenda Godziny przyjęć:
Od poniedziałku do piątku
7:30 - 15:30
Urząd Gminy Tereszpol
Informacje
Posiada wykształcenie wyższe magisterkie.Ukończyła studia na Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie na Wydziale Prawa i Addministracji kierunek administracja. Posiada certyfikat specjalisty ds. księgowości uzyskany według wymagań okreslonych przez Stowarzyszenie Księgowych w Polce opartych na Międzunarodowych Standartach Edukacyjnych ustalonych przez IFAC.
Zakres zadań i obowiązków:
- Prowadzenie rachunkowości podatkowej, a także sporządzanie sprawozdań z podatków i opłat;
- Rozliczanie inkasentów z zebranych należności podatkowych;
- Naliczanie prowizji dla inkasentów;
- Prowadzenie ewidencji i aktualizacji tytułów wykonawczych, bieżąca analiza realizacji należności w zobowiązaniach pieniężnych;
- Wykonywanie czynności związanych z zabezpieczeniem należności podatkowych oraz egzekucją podatków i opłat;
- Prowadzenie ewidencji przypisów i odpisów podatkowych oraz comiesięczne uzgadnianie dochodów z księgowością budżetową;
- Sporządzanie informacji dotyczących należności podatkowych, nadpłat i zaległości;
- Bieżąca analiza zaległości podatkowych ich windykacja i egzekucja;
- Sporządzanie protokołów o stanie majątkowym i rodzinnym osób ubiegających się o umorzenie podatku;
- Przygotowywanie projektów decyzji w zakresie zaniechania w całości lub części poboru podatków z tytułu łącznego zobowiązania pieniężnego oraz podatków i opłat lokalnych,a także w sprawie odraczania terminu płatności, rozkładania na raty i umorzenia zaległości z tytułu tych zobowiązań;
- Zgłaszanie wniosków o zmiany w planie finansowym w zakresie działania referatu;
- Prowadzenie i stałe aktualizowanie ewidencji pojazdów będących w posiadaniu osób fizycznych i prawnych dla celów podatku od środków transportu;
- Korespondencja i udzielanie informacji w zakresie podatków, zgodnie z obowiązującymi przepisami;
- Udział w opracowywaniu programów i planów rozwoju gminy oraz budżetu gminy, w ścisłej współpracy ze skarbnikiem;
- Prowadzenie ewidencji dla potrzeb VAT, w tym ewidencji faktur VAT oraz wykonywanie innych czynności wynikających z ustawy o podatku od towarów i usług;
- Wystawianie faktur VAT,
- Prowadzenie rejestru sprzedaży i zakupu faktur Vat, ewidencja zakupów podlegających odliczeniu przy pomocy współczynnika Vat w trzech formach,
- Sporządzanie deklaracji VAT, miesięczne rozliczanie podatku należnego;
- Wykonuje czynności sprawdzające poprawność dokumentowania podatku Vat przez jednostki organizacyjne Gminie;
- Sporządzanie skonsolidowanej deklaracji dla podatku od towarów i usług (Vat), która zostanie przesłana do właściwego Urzędu Skarbowego;
- Windykacja należności;
- Wykonywanie innych zadań wynikających przepisów szczególnych;
- Wytwarzanie i wprowadzanie informacji z zakresu pracy referatu do BIP i strony internetowej Urzędu;
-
Wójt Gminy Tereszpol
mgr inż. Jacek Pawluk
więcej -
Z-ca Wójta 1/2 etatu; Kierownik USC 1/2 etatu
mgr Marek Kulik
więcej -
Sekretarz Gminy
mgr Maria Skóra
więcej -
Skarbnik Gminy
Stanisława Kapuśniak
więcej -
Sekretarka
Katarzyna Kurzyńska
więcej -
Podinspektor ds.gospdarki odpadami komunalnymi
mgr Monika Gruszczyńska
więcej -
Specjalista ds. księgowości szkolnej
Anna Stępień
więcej -
Kierownik referatu inwestycyjnego, zamówień publicznych
Andrzej Mazurek
więcej -
Inspektor ds. zarządzania kryzysowego, oc, ochrony środowiska
Adam Wolanin
więcej -
Podinspektor ds. informatyki
mgr Piotr Godzisz
więcej -
Inspektor ds. wymiaru zobowiązań podatkowych
mgr Mariola Kapuśniak
więcej -
Inspektor ds. księgowości budżetowej
mgr Monika Sikorska
więcej -
Specjalista ds. obsługi Rady Gminy, zezwoleń na sprzedaż napojów
mgr Iwona Wasylik
więcej -
Samodzielny pracownik ds. gospodarki gruntami
Małgorzata Kurys-Popowicz
więcej -
Specjalista ds księgowości budZetowej
Małgorzata Kimak
więcej -
Technik administracji w ramach realizacji projktów unijnych
Paweł Belczarz
więcej