Zespół pracowników Urzędu Gminy
Sekretarz Gminy
mgr Maria Skóra
tel. 84 687 66 35
e-mail: sekretarz@tereszpol.pl
ul. Długa 234
23-407 Tereszpol-Zaorenda Godziny przyjęć:
poniedziałku - piątku
7:30 - 15:30 Urząd Gminy Tereszpol
23-407 Tereszpol-Zaorenda Godziny przyjęć:
poniedziałku - piątku
7:30 - 15:30 Urząd Gminy Tereszpol
Informacje
Ukończyła 5 letnie magisterskie studia wyższe na Uniwersytecie Śląskim w Katowicach na Wydziale Prawa i Administracji; Studia podyplomowe na Akademii Ekonomicznej w Katowicach na Wydziale Ekonomii w zakresie Rachunkowości; Uzyskała certyfikat zawodu Księgowy wydany przez Ministerstwo Finansów.
Wykonuje zadania: Sekretarza Gminy Tereszpol, prowadzi sprawy kadrowe w Urzędzie Gminy i kierowników jednostek. Udziela się w kulturze.
Podlega bezpośrednio wójtowi gminy. Jest upoważniona do wykonywania zadań z zakresu działań wójta w czasie jego nieobecności.
Zakres uprawnień i obowiązków Sekretarza Gminy:
- kierowanie bieżącymi sprawami w razie nieobecności Wójta,
- nadzorowanie działalności Referatu Administracyjno-Organizacyjnego,
- organizacja pracy biura i koordynowanie działań podejmowanych przez poszczególne komórki organizacyjne Urzędu,
- prowadzi rejestr wydawanych przez Wójta Gminy pełnomocnictw i upoważnień,
- dekretowanie korespondencji na poszczególne stanowiska pracy,
- opracowanie projektu statutu gminy, regulaminu organizacyjnego Urzędu, statutów sołectw, statutów gminnych zakładów i jednostek organizacyjnych ( za wyjątkiem placówek oświatowych) oraz uaktualnianie w miarę potrzeb,
- przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji naboru na wolne stanowiska urzędnicze,
- przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji okresowych ocen pracowników zatrudnionych na stanowiskach urzędniczych,
- organizowanie służby przygotowawczej dla osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym,
- prowadzenie rejestru skarg i wniosków oraz obsługa interesantów przy przyjmowania skarg i wniosków przez Wójta
- opracowywanie projektów, zarządzeń, postanowień, umów i innych decyzji,
- przygotowanie po uprzednim uzgodnieniu z Wójtem zakresów czynności dla kierowników referatów i jednoosobowych stanowisk pracy,
- analizuje propozycje zakresów czynności na stanowiskach pracy, które opracowują kierownicy referatów i przedkłada Wójtowi Gminy w tym temacie,
- prowadzenie spraw osobowych pracowników Urzędu i kierowników gminnych jednostek organizacyjnych,
- przygotowywanie materiałów umożliwiających podejmowanie czynności z zakresu prawa pracy,
- inicjuje i tworzy warunki do podnoszenia kwalifikacji pracowników samorządowych,
- prowadzi rejestru szkoleń Pracowników Urzędu,
- rozstrzyga spory kompetencyjne między pracownikami,
- prowadzi sprawy kadrowe oraz gospodarkę etatami,
- przedkładanie Wójtowi propozycji dotyczących usprawnienia pracy Urzędu oraz w zakresie właściwej realizacji polityki kadrowej i płacowej,
- dba o przestrzeganie przepisów prawa, porządku i dyscypliny pracy, czasu pracy pracowników Urzędu,
- nadzorowanie i przestrzeganie przez pracowników Urzędu instrukcji kancelaryjnej,
- nadzorowanie przestrzegania zasady rzetelnego i terminowego załatwiania spraw obywateli przez pracowników Urzędu,
- koordynacja i organizacja spraw związanych z funkcjonowaniem jednostek pomocniczych gminy,
- zapewnia skuteczny sposób publikacji prawa miejscowego, obwieszczeń oraz informacji o charakterze publicznym na terenie gminy,
- wykonuje czynności urzędnika wyborczego,
- realizuje zadania związane z przygotowanie wyborów i referendów
- organizowanie i uczestniczenie w kontroli wewnętrznej a zwłaszcza nad prawidłowym wykonywaniem przez pracowników zadań wynikających z zakresu czynności,
- przyjmuje ustne oświadczenia ostatniej woli spadkodawców,
- nadzoruje nad przygotowaniem projektów uchwał Rady Gminy,
- nadzoruje kompletowanie dokumentacji z prac Rady i Wójta,
- uczestniczy w obradach sesji Rady Gminy i pracach Komisji Rady Gminy,
- prowadzi zbiór przepisów prawnych, rejestru uchwał Rady Gminy, zarządzeń Wójta Gminy oraz innych rejestrów ewidencji postanowień dotyczących Urzędu,
- prowadzi rejestr umów,
- nadzoruje przestrzeganie zasad jawności działań Urzędu,
- organizuje i nadzoruje nad dostępem do informacji publicznej,
- podejmuje działania związane z prowadzeniem inwentaryzacji majątku w Urzędzie,
- dba o należyty wygląd budynku Urzędu oraz jego otoczenia ,
- zapewnia ochronę Urzędu, podejmuje czynności związane z zabezpieczeniem przed kradzieżą, włamaniem, pożarem itp.,
- współpracuje z sołectwami,
- kontroluje prawidłową pracą kancelarii i archiwum Urzędu,
- prowadzi ewidencję materiałów pokontrolnych z kontroli Urzędu przez jednostki do tego upoważnione i nadzór nad wykonywaniem zadań i wniosków pokontrolnych,
- nadzoruje nad sprawami w zakresie zdrowia, opieki społecznej i kultury,
- organizuje współpracę z innymi gminami, instytucjami, stowarzyszeniami itp., oraz organizuje i nadzoruje działania związane z promocją Gminy,
- współpracuje z organizacjami pozarządowymi,
- nadzoruje i prowadzi dokumentację w zakresie praktyk odbywanych przez studentów,
- uprawniona jest do podejmowania wszystkich decyzji za wyjątkiem spraw zastrzeżonych dla Wójta,
-
Wójt Gminy Tereszpol
mgr inż. Jacek Pawluk
więcej -
Z-ca Wójta 1/2 etatu; Kierownik USC 1/2 etatu
mgr Marek Kulik
więcej -
Skarbnik Gminy
Stanisława Kapuśniak
więcej -
Sekretarka
Katarzyna Kurzyńska
więcej -
Podinspektor ds.gospdarki odpadami komunalnymi
mgr Monika Gruszczyńska
więcej -
Specjalista ds. księgowości szkolnej
Anna Stępień
więcej -
Kierownik referatu inwestycyjnego, zamówień publicznych
Andrzej Mazurek
więcej -
Inspektor ds. zarządzania kryzysowego, oc, ochrony środowiska
Adam Wolanin
więcej -
Podinspektor ds. informatyki
mgr Piotr Godzisz
więcej -
Inspektor ds. wymiaru zobowiązań podatkowych
mgr Mariola Kapuśniak
więcej -
Samodzielny referent ds. księgowości podatkowych
Aneta KUR
więcej -
Inspektor ds. księgowości budżetowej
mgr Monika Sikorska
więcej -
Specjalista ds. obsługi Rady Gminy, zezwoleń na sprzedaż napojów
mgr Iwona Wasylik
więcej -
Samodzielny pracownik ds. gospodarki gruntami
Małgorzata Kurys-Popowicz
więcej -
Specjalista ds księgowości budZetowej
Małgorzata Kimak
więcej -
Technik administracji w ramach realizacji projktów unijnych
Paweł Belczarz
więcej