Zespół pracowników Urzędu Gminy
Inspektor ds. księgowości budżetowej
mgr Monika Sikorska
tel. 84 687 66 39
e-mail: msikorska@tereszpol.pl
ul. Długa 234
23-407 Tereszpol-zaorenda Godziny przyjęć:
Od poniedziałku do piątku
7:30 - 15:30 Urząd Gminy Tereszpol
23-407 Tereszpol-zaorenda Godziny przyjęć:
Od poniedziałku do piątku
7:30 - 15:30 Urząd Gminy Tereszpol
Informacje
Posiada wykształcenie wyższe magisterskie. Ukończyła studia na Uniwerystecie Marii Curie-Skłosoweskiej w Lublinie na Wydziale Prawa i Administracji kierunek administracja.
Zadania i obowiązki:
W zakresie ksiegowości Gminy - organu finansowego :
- Prowadzenie rejestru księga główna,
- Prowadzenie rejestru dochodów,
- Prowadzenie rejestru wydatków,
- Prowadzenie rejestru rozrachunków,
- Prowadzenie ksiąg rachunkowych rzetelnie, bezbłędnie, sprawdzalnie i na bieżąco.
- Dekretacja dokumentów finansowo-księgowych polegająca na ujęciu zdarzeń, operacji gospodarczych na odpowiednich kontach syntetycznych
i analitycznych. - Wprowadzanie na bieżąco do ksiąg rachunkowych zapisów odzwierciedlających stan rzeczywisty, tzn. zgodny z faktycznym przebiegiem operacji gospodarczej, a zapisów dokonywać na podstawie wiarygodnych dowodów księgowych.
- Comiesięczne sporządzanie zestawienia obrotów i sald kont księgi głównej oraz ich porównanie z narastającymi obrotami dziennika. Obroty wykazane w zestawieniu winny być zgodne z obrotami dziennika lub dzienników częściowych.
- Uzgadnianie na koniec każdego kwartału danych wynikających z ewidencji syntetycznej z ewidencją analityczną, oraz odpowiednimi dokumentami księgowymi.
- Wprowadzanie bilansu otwarcia na podstawie zestawienia obrotów i sald kont księgi głównej i sald kont ksiąg pomocniczych sporządzone na dzień zamknięcia roku poprzedniego.
- Zamknięcie ksiąg rachunkowych polegające na nieodwracalnym wyłączeniu możliwości dokonywania zapisów księgowych w zbiorach tworzących zamknięte księgi rachunkowe w terminach określonych w o rachunkowości.
- Sporządzanie inwentaryzacji sald kont syntetycznych w drodze weryfikacji poprzez porównanie danych w księgach rachunkowych z danymi wynikającymi z odpowiednich dokumentów .Z przeprowadzonej inwentaryzacji należy sporządzić protokół.
- Sporządzanie wydruków ksiąg rachunkowych nie później niż na koniec roku obrotowego.
W zakresie ksiegowości Urzędu Gminy:
- Prowadzenie rejestru - księga główna.
- Prowadzenie rejestru dochodów .
- Prowadzenie rejestru wydatków.
- Prowadzenie rejestru rozrachunków wg kontrahentów.
- Prowadzenie ksiąg rachunkowych rzetelnie, bezbłędnie, sprawdzalnie i na bieżąco.
- Dekretacja dokumentów finansowo- księgowych polegająca na ujęciu zdarzeń, operacji gospodarczych na odpowiednich kontach syntetycznych i analitycznych.
- Wprowadzanie na bieżąco do ksiąg rachunkowych zapisów odzwierciedlających stan rzeczywisty, tzn. zgodny z faktycznym przebiegiem operacji gospodarcze, a zapisów dokonywać na podstawie wiarygodnych dowodów księgowych.
- Sporządzanie sprawozdań oraz zachowania terminów przekazywania sprawozdań zgodnie rozporządzenia Ministra Finansów w sprawie sprawozdawczości;
- Rb -N kwartalne sprawozdanie o stanie należności oraz wybranych aktywów finansowych,
- Rb-Z kwartalne sprawozdanie o stanie zobowiązań według tytułów dłużnych oraz poręczeń i gwarancji,
- Rb-28S miesięczne/roczne sprawozdanie z wykonania planu wydatków budżetowych jednostek samorządu terytorialnego ,
- Rb-27S miesięczne/ roczne sprawozdanie z wykonania planu dochodów budżetowych jednostek samorządu terytorialnego ,
- Bilans jednostki budżetowej,
- Rachunek zysków i strat,
- Zestawienie zmian w funduszu jednostki.
- Sporządzanie kwartalnych sprawozdań;
- Rb-27ZZ kwartalne sprawozdanie z wykonania planu dochodów związanych
- z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych jednostkom samorządu terytorialnego ustawami ,
- Rb-50 kwartalne sprawozdanie o wydatkach ( dochodach) związanych
- z wykonywaniem zadań z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych jednostkom samorządu terytorialnego ustawami.
- Comiesięczne sporządzanie zestawienia obrotów i sald kont księgi głównej oraz ich porównanie z narastającymi obrotami dziennika. Obroty wykazane w zestawieniu winny być zgodne z obrotami dziennika lub dzienników częściowych.
- Uzgadnianie na koniec każdego kwartału danych wynikających z ewidencji syntetyczne
- Sporzadzanie bilansu otwarcia na podstawie zestawienia obrotów i sald kont księgi głównej i sald kont ksiąg pomocniczych sporządzone na dzień zamknięcia roku poprzedniego.
- Sporządzanie inwentaryzacji sald kont syntetycznych w drodze weryfikacji poprzez porównanie danych w księgach rachunkowych z danymi wynikającymi z odpowiednich dokumentów. Z przeprowadzonej inwentaryzacji sporząda protokół.
- Sporządzanie wydruków ksiąg rachunkowych nie później niż na koniec roku obrotowego.
- Sporządzanie innych sprawozdań wynikających z przepisów prawa w miarę potrzeb.
-
Wójt Gminy Tereszpol
mgr inż. Jacek Pawluk
więcej -
Z-ca Wójta 1/2 etatu; Kierownik USC 1/2 etatu
mgr Marek Kulik
więcej -
Sekretarz Gminy
mgr Maria Skóra
więcej -
Skarbnik Gminy
Stanisława Kapuśniak
więcej -
Sekretarka
Katarzyna Kurzyńska
więcej -
Podinspektor ds.gospdarki odpadami komunalnymi
mgr Monika Gruszczyńska
więcej -
Specjalista ds. księgowości szkolnej
Anna Stępień
więcej -
Kierownik referatu inwestycyjnego, zamówień publicznych
Andrzej Mazurek
więcej -
Inspektor ds. zarządzania kryzysowego, oc, ochrony środowiska
Adam Wolanin
więcej -
Podinspektor ds. informatyki
mgr Piotr Godzisz
więcej -
Inspektor ds. wymiaru zobowiązań podatkowych
mgr Mariola Kapuśniak
więcej -
Samodzielny referent ds. księgowości podatkowych
Aneta KUR
więcej -
Specjalista ds. obsługi Rady Gminy, zezwoleń na sprzedaż napojów
mgr Iwona Wasylik
więcej -
Samodzielny pracownik ds. gospodarki gruntami
Małgorzata Kurys-Popowicz
więcej -
Specjalista ds księgowości budZetowej
Małgorzata Kimak
więcej -
Technik administracji w ramach realizacji projktów unijnych
Paweł Belczarz
więcej