Zespół pracowników Urzędu Gminy
23-407 Tereszpol-Zaorenda Godziny przyjęć:
7:30-15:30 Urząd Gminy Tereszpol
magister inżynier
Ukończył studia I stopnia na Uniwersytecie Przyrodniczym w Lublinie na kierunku geodezja i kartografia oraz studia II stopnia na kierunku gospodarka przestrzenna oraz ukończył Menadżerskie Studia Podyplomowe na Wyższej Szkole Ekonomii i Informacji w Lublinie na kierunku zamówienia publiczne.
Zakres zadań:
- wykonywanie prac biurowych w Urzędzie, obsługa klienta,
- przyjmowanie od mieszkańców i przekazywanie do wykonawcy projektu zgłoszeń awarii instalacji kolektorów słonecznych,
- monitoring instalacji,
- okresowe dokonywanie odczytów w miejscu montażu ze stanowisk instalacji kolektorów słonecznych oraz pomp ciepła,
- przygotowanie zestawień uzysków energetycznych,
- nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem urządzeń,
- przygotowywanie i udzielanie informacji nt. wykonanych instalacji w ramach projektu,
- przygotowywanie różnych form korespondencji służbowych, redagowanie pism, korespondencji, sprawozdań i notatek służbowych,
- przygotowywanie zestawień danych i przeprowadzenie podstawowych analiz statystycznych w zakresie uzysków energetycznych,
- archiwizowanie dokumentów,
- stosowanie przepisów prawa dotyczących dostępu do informacji publicznej, tajemnicy służbowej oraz ochrony danych osobowych,
- obsługiwanie sprzętu i urządzeń techniki biurowej oraz korzystanie z programów komputerowych w pracy biurowej,
W zakreie koordynatora do realizacji projektu w ramach RPO Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020 ‘Seniorzy na start – powiat Biłgorajski”
- przeprowadzenie promocji Projektu,
- przeprowadzenie procesu rekrutacji uczestników projektu,
- monitoring zajęć i uczestników,
- uczestnictwo i współpraca w działaniach partnerstwa,
- wymiana informacji i komunikacji między partnerami,
- udzielanie informacji i wyjaśnień odnośnie zadań realizowanych w ramach projektu,
- wywiązywanie się z obowiązków informacyjnych wobec partnera,
- umożliwienie uprawnionym podmiotom przeprowadzenia czynności kontrolnych poprzez przekazanie potrzebnej dokumentacji,
- realizowanie projektu zgodnie z wytycznymi w zakresie informacji i promocji projektów UE,
- gromadzenie i archiwizacja dokumentacji projektowej,
- przedstawianie informacji finansowych i sprawozdawczych do wniosku o płatność,
- opracowywanie harmonogramów zajęć,
- współpraca z instruktorami,
- weryfikacja zgodności i realizacji projektu z harmonogramem,
- kontakt z uczestnikami projektu,
- udział w procedurze zamówień zgodnie z przyjętymi wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków.
-
Wójt Gminy Tereszpol
mgr inż. Jacek Pawluk
więcej -
Z-ca Wójta 1/2 etatu; Kierownik USC 1/2 etatu
mgr Marek Kulik
więcej -
Sekretarz Gminy
mgr Maria Skóra
więcej -
Skarbnik Gminy
Stanisława Kapuśniak
więcej -
Sekretarka
Katarzyna Kurzyńska
więcej -
Podinspektor ds.gospdarki odpadami komunalnymi
mgr Monika Gruszczyńska
więcej -
Specjalista ds. księgowości szkolnej
Anna Stępień
więcej -
Kierownik referatu inwestycyjnego, zamówień publicznych
Andrzej Mazurek
więcej -
Inspektor ds. zarządzania kryzysowego, oc, ochrony środowiska
Adam Wolanin
więcej -
Podinspektor ds. informatyki
mgr Piotr Godzisz
więcej -
Inspektor ds. wymiaru zobowiązań podatkowych
mgr Mariola Kapuśniak
więcej -
Samodzielny referent ds. księgowości podatkowych
Aneta KUR
więcej -
Inspektor ds. księgowości budżetowej
mgr Monika Sikorska
więcej -
Specjalista ds. obsługi Rady Gminy, zezwoleń na sprzedaż napojów
mgr Iwona Wasylik
więcej -
Samodzielny pracownik ds. gospodarki gruntami
Małgorzata Kurys-Popowicz
więcej -
Specjalista ds księgowości budZetowej
Małgorzata Kimak
więcej