Zespół pracowników Urzędu Gminy
Specjalista ds. obsługi Rady Gminy, zezwoleń na sprzedaż napojów
mgr Iwona Wasylik
tel. 84 687 66 43
e-mail: iwasylik@tereszpol.pl
ul. Długa 234
23-407 Tereszpol-Zaorenda Godziny przyjęć:
Od poniedziałku do piątku
7:30 - 15:30 Urząd Gminy Tereszpol
23-407 Tereszpol-Zaorenda Godziny przyjęć:
Od poniedziałku do piątku
7:30 - 15:30 Urząd Gminy Tereszpol
Informacja
Uzyskała tytuł zawodowy mgr inż. na Akademii Rolniczej w Lublinie na Wydziale Rolniczym kierunek rolnictwo w zakresie ochrony środowiska rolniczego.
Zajmuje się:
- Obsługą Rady Gminy i jej komisji;
- Prowadzi sprawy z zakresu działalności gospodarczej związane z wpisem, zawieszeniem, wykreśleniem, wprowadzaniem zmian na wniosek przedsiębiorcy w Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej (CEIDG);
- Wydawaniem zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych i kontrolą oświadczeń składanych przez przedsiębiorców o wartości sprzedaży brutto poszczególnych napojów alkoholowych.
- Prowadzeniem ewidencji gospodarstw agroturystycznych.
Do zadań z zakresu obsługi Rady i jej komisji należy w szczególności:
- Prowadzenie spraw administracyjnych biura Rady;
- Protokołowanie sesji rady oraz posiedzeń komisji Rady i spotkań Rady;
- Ewidencjonowanie uchwał Rady i przekazywanie ich do realizacji, wprowadzanie do BIP, oraz terminowe przekazywanie organom nadzoru,
- Przestrzeganie procedury przygotowywania i publikacji uchwał Rady zgodnie z ustawą o ogłaszaniu aktów normatywnych i niektórych innych aktów prawnych jak również zgodnie z ustawą o dostępie do informacji publicznej;
- Prowadzenie rejestru wniosków komisji Rady i interpelacji oraz zapytań Rady, kierowanych do Wójta i udzielanych odpowiedzi oraz nadzór nad terminowym ich załatwieniem;
- Prowadzenie ewidencji radnych Rady;
- Zapewnienie właściwych warunków do przeprowadzenia sesji Rady i posiedzeń Komisji;
- Przekształcenie uchwał Rady Gminy do formatu XML i przekazywanie do publikacji w Dzienniku Urzędowym;
- Zawiadamianie zainteresowanych jednostek o tematach wynikających z planów pracy komisji należących do ich kompetencji;
- Przygotowywanie i kompletowanie materiałów na posiedzenia komisji;
- Prowadzenie spraw związanych z przyjmowaniem przez radnych skarg i wniosków mieszkańców gminy;
- Obsługa jednostek pomocniczych ( sołectw);
- Przygotowywanie wyborów rad sołeckich i sołtysów oraz związanej z tym dokumentacji;
- Prowadzenie rejestrów wniosków zgłoszonych na zebraniach wiejskich oraz przekazywanie ich do załatwienia właściwym komórkom organizacyjnym lub jednostkom podległym;
- Sporządzanie sprawozdań z działalności Rady i komisji;
- Współudział w prowadzeniu Biuletynu Informacji Publicznej.
Do zadań z zakresu działalności gospodarczej i zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych należy m. innymi:
- Prowadzenie całości spraw związanych z wydawaniem zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych do spożycia w miejscu sprzedaży i poza miejscem sprzedaży oraz prowadzenie stosownych rejestrów wydanych zezwoleń;
- Nadzorowanie opłat za wydanie zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych;
- Przyjmowanie oświadczeń o wysokości obrotu napojami alkoholowymi w placówkach;
- Współpraca z gminną komisja ds. rozwiązywania problemów alkoholowych;
- Prowadzenie postępowań w sprawach pozwoleń na przeprowadzenie zbiórek publicznych oraz kontrola stanu akcji zbiórkowych;
- Prowadzenie spraw z targami i targowiskami;
- Prowadzenie postępowań w sprawach zezwoleń na przeprowadzenie imprez rozrywkowych;
- Prowadzenie postępowań w sprawach pozwoleń na przeprowadzenie zbiórek publicznych oraz kontrola stanu akcji zbiórkowych;
- Prowadzenie gminnego rejestru agroturystyki i inne sprawy dotyczące agroturystyki.
Z zakresu działalności gospodarczej:
- Przyjmowanie i weryfikacja wniosków do CEDIG;
- Przekształcanie wniosków ceidg-1 na formę dokumentu elektronicznego;
- Wydawanie potwierdzeń przyjęcia wniosków do CEDIG;
- Wykonywanie innych prac zleconych organowi gminy związanych z prowadzeniem centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej;
- Przekazywanie informacji o wydanych zezwoleniach do CEDIG, zgodnie z ustawą o swobodzie działalności gospodarczej.
Do zadań z zakresu działalności gospodarczej i zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych należy m. innymi:
- Przyjmowanie i weryfikacja wniosków do CEDIG;
- Przekształcanie wniosków ceidg-1 na formę dokumentu elektronicznego;
- Wydawanie potwierdzeń przyjęcia wniosków do CEDIG;
- Wykonywanie innych prac zleconych organowi gminy związanych z prowadzeniem centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej;
- Przekazywanie informacji o wydanych zezwoleniach do CEDIG, zgodnie z ustawą o swobodzie działalności gospodarczej;
- Prowadzenie całości spraw związanych z wydawaniem zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych do spożycia w miejscu sprzedaży i poza miejscem sprzedaży oraz prowadzenie stosownych rejestrów wydanych zezwoleń;
- Nadzorowanie opłat za wydanie zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych;
- Przyjmowanie oświadczeń o wysokości obrotu napojami alkoholowymi w placówkach;
- Współpraca z gminną komisja ds. rozwiązywania problemów alkoholowych;
- Prowadzenie postępowań w sprawach pozwoleń na przeprowadzenie zbiórek publicznych oraz kontrola stanu akcji zbiórkowych;
- Prowadzenie spraw z targami i targowiskami;
- Prowadzenie postępowań w sprawach zezwoleń na przeprowadzenie imprez rozrywkowych;
- Prowadzenie postępowań w sprawach pozwoleń na przeprowadzenie zbiórek publicznych oraz kontrola stanu akcji zbiórkowych;
- Prowadzenie gminnego rejestru agroturystyki i inne sprawy dotyczące agroturystyki.
Ponadto na stanowisku prowadzone są następujące sprawy:
- Opracowywanie opinii Rady w sprawach zakazu uprawiania niektórych roślin uprawnych lub ich odmian albo stosowania materiału siewnego nieodpowiedniej zdrowotności lub zakazu umieszczania uli z pszczołami na gruntach rolnych położonych w pobliżu chronionych upraw;
- Prowadzenie postępowań w sprawie odebrania właścicielowi zwierzęcia rażąco zaniedbanego lub okrutnie traktowanego oraz rozporządzania takim zwierzęciem;
- Prowadzenie postępowań w sprawach zezwoleń na prowadzenie hodowli lub utrzymania psów rasy uznawanej za agresywną;
- Prowadzenie postępowań w sprawach zawiadomień o podejrzeniu wystąpienia choroby zakaźnej u zwierzęcia;
- Realizacja zadań przewidzianych w planach gotowości zwalczania chorób zakaźnych zwierząt;
-
Wójt Gminy Tereszpol
mgr inż. Jacek Pawluk
więcej -
Z-ca Wójta 1/2 etatu; Kierownik USC 1/2 etatu
mgr Marek Kulik
więcej -
Sekretarz Gminy
mgr Maria Skóra
więcej -
Skarbnik Gminy
Stanisława Kapuśniak
więcej -
Sekretarka
Katarzyna Kurzyńska
więcej -
Podinspektor ds.gospdarki odpadami komunalnymi
mgr Monika Gruszczyńska
więcej -
Specjalista ds. księgowości szkolnej
Anna Stępień
więcej -
Kierownik referatu inwestycyjnego, zamówień publicznych
Andrzej Mazurek
więcej -
Inspektor ds. zarządzania kryzysowego, oc, ochrony środowiska
Adam Wolanin
więcej -
Podinspektor ds. informatyki
mgr Piotr Godzisz
więcej -
Inspektor ds. wymiaru zobowiązań podatkowych
mgr Mariola Kapuśniak
więcej -
Samodzielny referent ds. księgowości podatkowych
Aneta KUR
więcej -
Inspektor ds. księgowości budżetowej
mgr Monika Sikorska
więcej -
Samodzielny pracownik ds. gospodarki gruntami
Małgorzata Kurys-Popowicz
więcej -
Specjalista ds księgowości budZetowej
Małgorzata Kimak
więcej -
Technik administracji w ramach realizacji projktów unijnych
Paweł Belczarz
więcej