Rozpoczynamy nabór zgłoszeń na usunięcie azbestu
Informujemy o rozpoczęciu naboru zgłoszeń lokalizacji na usuwanie wyrobów zawierających azbest od osób fizycznych w ramach realizacji projektu pn. „System gospodarowania odpadami azbestowymi na terenie województwa lubelskiego", współfinansowanego ze środków RPO Województwa Lubelskiego na lata 2014 - 2020. Nabór zgłoszeń lokalizacji będzie trwał od dnia 06.05.2019 r. do dnia 24.05.2019 r.
Realizacja projektu obejmować będzie działania związane z demontażem, odbiorem, transportem oraz unieszkodliwieniem odpadów azbestowych.
Wszystkie informacje dotyczące naboru Zgłoszeń oraz realizacji ww. projektu można uzyskać w Urzędzie Gminy Tereszpol pokój nr 16 oraz na stronie www.azbest.lubelskie.pl
Poniżej dostępne są aktualne obowiązujące dokumenty a także wskazówki dotyczące przygotowanie kompletnego zgłoszenia:
Zgloszenie lokalizacji formularz.pdf
Jeśli posiadają Państwo azbest na dachu, prosimy pamiętać o wypełnieniu Oświadczenie o braku sprzeciwu właściwego organu administracyjno-budowlanego. Oświadczenie podpisujemy po upływie 21 dni od daty złożenia dokumentów:
Jeśli posiadają Państwo azbest na ziemi zdjęty po dacie 06.05.2004r. prosimy wypełnić Oświadczenie, że prace prowadzone na nieruchomości zostały wykonane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki Pracy i Polityki Społecznej: