Nabór zgłoszeń na usunięcie azbestu
Realizacja projektu obejmować będzie działania związane z demontażem, odbiorem, transportem oraz unieszkodliwieniem odpadów azbestowych. Proces ten został ułatwiony, po zmianie Regulaminu. Osoba która złożyła, bądź złoży zgłoszenie lokalizacji na demontaż, a zdemontuje azbest z dachu we własnym zakresie, wystarczy, że podpisze oświadczenie o zmianie kwalifikowalności azbestu z demontażu na odbiór odpadu z ziemi.
Nabór Zgłoszeń lokalizacji będzie trwał do dnia 03.07.2020 r.
Wszystkie informacje dotyczące naboru wniosków oraz realizacji ww. projektu można uzyskać w Urzędzie Gminy Tereszpol
- pok. 16, Andrzej Mazurek tel. 84 687 66 47
- oraz na stronie www.azbest.lubelskie.pl
Druki dokumentów niezbędnych do naboru można pobrać ze strony: www.azbest.lubelskie.pl - zakładka Aktualności lub pod linkiem Regulamin wraz z załącznikami (pdf.)
Informujemy, że osoby zakwalifikowane w niniejszym naborze uzyskają wsparcie w latach 2020 – 2021, po zrealizowaniu zgłoszeń lokalizacji osób z poprzednich trzech naborów.