ZAPYTANIE OFERTOWE

2016.03.29
ZAPYTANIE OFERTOWE

Zapytania ofertowego dotyczące dokumentacji projektowej 500 instalacji zestawów solarnych i wariantowo 40 instalacji powietrznych pomp ciepła do przygotowania ciepłej wody użytkowej w budynkach mieszkalnych na terenie Gminie Tereszpol w ramach projektu „Instalacje solarne, jako źródło energii odnawialnej w Gminie Tereszpol”.

 

I. Zamawiający

Gmina Tereszpol,
ul. Długa 234,
23-407 Tereszpol-Zaorenda,
NIP 918-19-96-320

II. Tryb udzielenia zamówienia

Zamówienie realizowane na podstawie art. 4 pkt 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 j.t. ).

III. Opis  przedmiotu zamówienia

  1. Przedmiotem zapytania ofertowego jest wykonanie dokumentacji projektowej 500 instalacji zestawów solarnych i wariantowo 40 instalacji powietrznych pomp ciepła do przygotowania ciepłej wody użytkowej w budynkach mieszkalnych na terenie Gminie Tereszpol w ramach projektu „Instalacje solarne, jako źródło energii odnawialnej w Gminie Tereszpol”.
  2. Instalacje  będą realizowane  na  nieruchomościach  zabudowanych   budynkami   mieszkalnymi, w pomieszczeniach istniejących kotłowni, według deklaracji dostępnych u Zamawiającego.
  3. W projekcie nie występują obiekty o powierzchni przekraczającej 300 m2.
  4. Zakłada się zaprojektowanie i realizację kolektorów   słonecznych   płaskich, składających  się z zestawu 1 kolektora, 2 kolektorów, 3 kolektorów i 4 kolektorów lub instalacji powietrznych pomp ciepła.
  5. Zaprojektowana instalacja solarna ma stanowić kompletny system solarny służący do podgrzewania ciepłej wody użytkowej. Ilość kolektorów płaskich, moc powietrznej pompy ciepła oraz pojemność zbiornika c.w.u. powinna zostać dobrana na podstawie zgromadzonej  przez  Zamawiającego  dokumentacji, z uwzględnieniem liczby mieszkańców i lokalizacji  kolektorów.  Kierunek  i  kąt nachylenia   kolektorów   powinien   zostać tak   dobrany,   aby   umożliwić   optymalną   pracę układu i uzyskanie możliwie największej ilości energii od nasłonecznienia, uwzględniając jednocześnie ustalenia z użytkownikiem i możliwości montażu.
  6. Dokumentacja projektowa powinna zakładać wykonanie instalacji kolektorów słonecznych oraz powietrznych pomp ciepła w celu przygotowania ciepłej wody użytkowej w ciągu całego roku, która zapewni przynajmniej 40 [l] cieplej wody na osobę/dobę o temperaturze 55°C — 60°C dla gospodarstw domowych i pokryje zapotrzebowanie, co najmniej 50 % rocznego sumarycznego zapotrzebowania na c.w. u.
  7. Projekt powinien uwzględniać układ usytuowanych w pomieszczeniach kotłowni urządzeń oraz przewidywań umieszczenie zbiornika o pojemności wynikającej z wyliczeń zapotrzebowania  na  c.w.u. Te same wymagania dotyczą zespołu pomp i zbiornika glikolu.
  8. Kolektory słoneczne powinny być projektowane na połaci dachowej lub na ścianie budynku. Projekt powinien uwzględniać uwarunkowania konstrukcyjne. Sposób montażu należy dobrać w taki sposób, aby nie powodować osłabienia konstrukcji budynku.
  9. Wykonawca nie będzie projektował posadowienia kolektorów na połaci dachowej z pokryciem azbestowym
  10. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia   (zwiększenia) ilości  przewidzianych do zaprojektowania instalacji kolektorów słonecznych na etapie realizacji zamówienia.
  11. Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania w imieniu Zamawiającego wszystkich niezbędnych uzgodnień, pozwoleń i decyzji administracyjnych, (jeżeli będą wymagane).
  12. Wykonawca przy wykonywaniu dokumentacji zobowiązany jest we własnym zakresie do weryfikacji przekazanych przez Zamawiającego danych oraz informowania Zamawiającego o występujących rozbieżnościach w odniesieniu do stanu faktycznego.
  13. Dokumentacja projektowa w zakresie opisu proponowanych materiałów i urządzeń powinna być wykonana zgodnie z art. 29 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku, gdy w dokumentacji wskazane zostaną materiały i urządzenia wskazujące na pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, itp.), należy zamieścił zapis, że dopuszcza się oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych, wraz z doprecyzowaniem zakresu dopuszczalnej równoważności.

IV. Wymagania  w stosunku do przedmiotu zamówienia

1. Dokumentacja projektowa powinna zawierać niezbędne obliczenia, rysunki: schematy i rzuty, oraz wszelkie oświadczenia wymagane przepisami prawa.
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności wykonanie min 8 rodzajów dokumentacji projektowych zbiorczych w następującej konfiguracji:

  • Instalacji jednego kolektora słonecznego na dachu
  • instalacja dwóch kolektorów słonecznych na dachu,
  • instalacja trzech kolektorów słonecznych na dachu,
  • instalacja czterech kolektorów słonecznych na dachu,
  • instalacja dwóch kolektorów słonecznych na ścianie budynku,
  • instalacja trzech kolektorów słonecznych na ścianie budynku,
  • instalacja czterech kolektorów słonecznych na ścianie budynku
  • instalacji powietrznej pompy ciepła.

3. Dla każdego typu dokumentacji wymagane jest załączenie listy użytkowników (imię i nazwisko  miejscowość  nr działki).
4. Dokumentację projektową należy wykonać w wersji papierowej, w ilości 3 egzemplarze oraz w wersji elektronicznej.
5. Jeżeli specyfika danej lokalizacji będzie wymagała dobrania indywidualnego rozwiązania, Zamawiający dopuszcza wykonanie dokumentacji projektowej, uwzględniającej odrębne rozwiązanie techniczne dla danej lokalizacji.
6. Wykonanie zbiorczego kosztorysu inwestorskiego i ślepego — po 2 egz. w wersji papierowej i wersji elektronicznej (w formacie obsługiwanym przez programy kosztorysowe, np. ath), opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno- użytkowym (Dz. U. z 2004 r. Nr 130, poz. 1389).
7. Kosztorys powinien być podzielony na działy — w każdym dziale powinny się znaleźć zestawy solarne o identycznej konfiguracji.

V. Termin wykonania zamówienia

Termin wykonania zamówienia ustala się na dzień 30.04.2016 r.
Płatność za wykonaną usługę nastąpi w ciągu 7 dni od daty odbioru przedmiotu zamówienia.

VI. Opis warunków udziału w postępowaniu

O udzielenie zamówienia mogą się ubiegał wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
    a)  posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli  przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
    b)  posiadania wiedzy i doświadczenia,
    c)  dysponowania    odpowiednim    potencjałem    technicznym    oraz    osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
    d)  znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

VII. Opis kryteriów którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty

Cena – 100%
Cena ma charakter ryczałtowy i powinna zawierać wszystkie koszty niezbędne do wykonania zamówienia.

VIII. Termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert

IX. Miejsce i termin składania ofert

Ofertę należy złożyć do dnia 04.04.2016 r., godz. 10.00  w Urzędzie Gminy Tereszpol, ul. Długa 234, 23-407 Tereszpol-Zaorenda
Oferta może zostać przesłana faxem (skan oferty) na nr 84/6876632 lub e-mailem na adres: gmina @tereszpol.pl

X. Zamawiający zastrzega sobie prawo negocjacji oraz unieważnienia postępowania

 


Załączniki:

Zapytanie ofertowe

Formularz ofwrtowy

 Wzór umowy