NABÓR NA STANOWISKO OPIEKUN (ANIMATOR) W KLUBIE SENIORA
I. INFORMACJE OGÓLNE DOTYCZĄCE STANOWISKA PRACY
1. Stanowisko: opiekun (animator) do klubu seniora;
2. Wymiar etatu 1 etat;
3.Umowa o pracę z kandydatem wyłonionym przez komisję konkursową zostanie zawarta na czas określony trwania projektu (2 lata).
Uzasadnienie:
Wszczęcie procedury naboru wynika z: realizacji projektu pn. „Seniorzy na Start - Powiat Biłgorajski” - Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020 w zakresie OSI Priorytetowych 9 -12 RPO WL 2014-2020 działanie 11.2 Usługi społeczne i zdrowotne o numerze RPLU.11.02.02.00-IŻ.000-06-001/20
Projekt współfinansowany jest z budżetu Unii Europejskiej
II. WYMAGANIA KWALIFIKACYJNE
1.Wykształcenie: minimum średnie i ukończony kurs (min.20 godzin) przygotowujący do pracy w klubie seniora,
2.Doświadczenie zawodowe: praca z osobami starszymi.
Ponadto:
a) nieposzlakowana opinia
b) niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
c) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
3.Umiejętności zawodowe:
umiejętność skutecznego komunikowania się, umiejętność organizowania pracy, umiejętność i doświadczenie w pracy z osobami przewlekle chorymi, starszymi i niepełnosprawnymi, znajomość metod pracy z osobami starszymi, umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych
4. Predyspozycje zawodowe – empatia, komunikatywność, odpowiedzialność, kreatywność, obowiązkowość, rzetelność, zaangażowanie i odporność na stres, uczciwość
7. Staż pracy: nie jest wymagany.
III. OKREŚLENIE CELÓW I ZADAŃ NA W/WYM.STANOWISKU:
Zakres wykonywanych zadań stanowi:
1. Kierowanie działalnością klubu seniora
2. Opracowywanie planów zajęć
3. Pomoc w czynnościach pielęgnacyjno-higienicznych
4. Czynności aktywizujące społecznie
5. Pomoc w przygotowywaniu posiłków
6. Prowadzenie niezbędnej dokumentacji
7. Aktywizacja i integracja uczestników projektu
8. Uczestnictwo w wyjazdach i imprezach klubu
9. Propagowanie zdrowego trybu życia
10.Pomoc w organizacji spotkań, wyjść
11.Dbanie o zachowanie tajemnicy służbowej i zawodowej w sprawach dotyczących uczestników projektu
12.Inne zadania zlecone związane z projektem.
IV. DOKREŚLENIE ODPOWIEDZIALNOŚCI:
Świadczenie i zapewnienie wysokiej jakości opieki, zgodność z minimalnymi wymaganiami określonymi dla tych usług. Usługi mogą być realizowane 5 dni w tygodniu w godzinach 8:00-16:00, w uzasadnionych przypadkach godziny wykonywania usług mogą być zmienione.
V. WYMAGANE DOKUMNTY:
1. Podanie (list motywacyjny) o przyjęcie na stanowisko objęte naborem.
2. Życiorys (CV).
3. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (druk dostępny w załączniku do ogłoszenia).
4. Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie.
5. Kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach zawodowych.
6. Podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych.
7. Podpisane oświadczenie o niekaralności za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
8. Podpisany oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na wymienionym stanowisku.
9. Podpisane oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych
do realizacji procesu naboru zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1781)
10.Podpisane oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego lub kserokopia dowodu osobistego.
11.Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – jeżeli kandydat / kandydatka jest osobą niepełnosprawną.
Wszystkie składane dokumenty powinny być podpisane własnoręcznie przez kandydata, a dokumenty niebędące oryginałami winny być dodatkowo opatrzone klauzulą: „Za zgodność z oryginałem” i podpisane przez składającego dokumenty.
VI. POUCZENI O 0CHRONIE DANYCH i WYTYCZNYCH DLA SYSTEMÓW I USŁUG W ZAKRESIE ZGODNOŚCI RODO:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz.UEL119 z 04.05.2016, str.1), dalej „RODO”, informuję, że:
1. Administratorem danych osobowych jest Wójt Gminy Tereszpol, 23-407 Tereszpol-Zaorenda , e-mail: gmina@tereszol.pl
2. Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych osobowych z kontaktem: biuro@myszkowiak.pl
3. Dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem naboru na wolne
stanowisko, prowadzonym w trybie konkursu.
4. Kandydat posiada:
a) na podstawie art. 15 RODO – prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO – prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
c) na podstawie art. 18 RODO – prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania
danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych
Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
5. Nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO – prawo do usunięcia danych osobowych;
VI. SPOSÓB, TERMIN I MIEJCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW :
1. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie z podaniem imienia i nazwiska oraz adresu zamieszkania i numeru telefonu kontaktowego z dopiskiem:„ Dotyczy naboru na stanowisko „Opiekun (Animator) do klubu seniora”
2. Termin składania ofert upływa dnia 04 października 2021 roku godz. 14:30 w sekretariacie Urzędu Gminy Tereszpol, ul. Długa 234, 23-407 Tereszpol-Zaorenda.
3. Konkurs przeprowadzi komisja konkursowa powołana przez Wójta Gminy Tereszpol.
VII. INFORMACJE ORGANIZACYJNE:
1. Rozpatrzenie zgłoszeń oraz rozmowa kwalifikacyjna z kandydatami dokonane będą przez komisję konkursową, w terminie do 5 dni po upływie terminu składania dokumentów.
2. Informacje o wyniku naboru zostaną upowszechnione w Biuletynie Informacji Publicznej www.ugtereszpol.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy ogłoszeń
w Urzędzie Gminy Tereszpol.
3. W toku naboru komisja wyłoni nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów, spełniających w największym stopniu wymagania niezbędne spośród których wybierze najlepszego kandydata.
4. O zakwalifikowaniu na rozmowę kwalifikacyjną kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie lub drogą e-mailową.
Stanowisko finansowane jest w ramach projektu pn. „Seniorzy na Start - Powiat Biłgorajski” i jest współfinansowane przez Unię Europejską
Wójt Gminy Tereszpol
/- /Jacek Pawluk
….……………………………
podpis osoby wnioskującej